Jdi na obsah Jdi na menu

16. Day – Las Vegas - Death Valley

16. Day–Las Vegas  Death Valley

5.10.2011

Z města hříchu do Údolí smrti
Rád bych se vrátil ještě ke včerejšímu večeru. Okolo 19:00 přijíždíme do půjčovny na Vegaské letiště a už pro nás mají připravený Ford Mustang 5l, r.v. 2011. Krásný modrý auto s koňem ve znaku vyčkává na 4 bizony které se budou snažit zkrotit koně pod kapotou. První do auta sedá zkušební jezdec Jarin a projíždí Vegas… a musím říct, že to jede nádherně. Netrvá dlouho a všichni Bizoni sedají do kabria a jedou ochutnat noční život. V „Mustafovi“ (tak našeho jednodenního kolegu nazýváme) sedá za volant Jirčák a vodí nás po LV jako by tu 30 let dělal taxikáře…… a je to obrovská nálož všech možných i nemožných pocitů a atrakcí. Stahujeme střechu a pořizujeme na hlavní třídě LV několik minut záběrů, kterým se jen těžko věří, že jsou opravdové.
Mustanga necháme spát u hotelu a my se přesunujeme do světového centra zábavy, hazardu a hříchu na Strip Streat…. A to co jsme cestou viděli, to nejde popsat – OBROVSKÁ SHOW. Cestou si dáváme něco málo k jídlu a navštěvujeme jedno z několika set kasín které ve Vegas jsou. Každý vhazujeme drobné USD do výherního automatu (jednoruký bandita) a nevíme proč se těm automatům říká výherní…odcházíme lehčí o pár dolarů a kocháme se nespočtem atrakcí které cestou na hotel potkáváme.
Uťapaný se vracíme okolo 1:00AM a jdeme do hajan.
Dnešní den bude bez jízdy na moto. Ráno sedáme do „našeho“ Mustanga a jedeme vstříc Death Valley. Čeká nás 350 mil pouští do solného jezera které je nejteplejším místem ameriky…. A jak to tak bývá, po cestě nás stíhá déšť a velmi silný vítr. Ještě že jedeme autem, dnes by to kvůli vichřici skutečně na moto nešlo.Údolí smrti nás nenechává bez emocí… a je to absolutně jiný pohled než byl třeba Grand Canon nebo Monument Valley. Střed tohoto údolí je 85 metrů pod mořskou hladinou a jeho „dno“ je pokryto solí“ – i my jsme po jeho návštěvě pokryty solí.
Večer vracíme, ač neradi, Mustanga zpět do půjčovny a jdeme do centra dění…. dnes nás čeká ruleta a Hard Rock Cafe Las Vegas.